Yaklaşık 10 yıl önce, IBM'in Thinkpad markasını satın alan Lenovo şirketi, küçük bir işletmeden dünyanın en büyük PC satıcılarından birine dönüştü.
Çinli teknoloji şirketi Lenovo, markasını yeniden konumlandırmak istiyor. Özellikle, dizüstü bilgisayar serisi ile profesyonel sınıfa hitap eden şirket, daha genç ve dinamik bir pazara açılmak istiyor. PCWorld sitesinin haberine göre, Çin merkezli şirket bu çerçevede kurumsal logosunu yeniledi.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj27Uqp953zEJ5z_fJ0syWqbR5rIKmRwyIgJdsX7eKf3DIZVoCL3L2jYGPx7R6tAevxLXfjyzCa9Dd3XpZ43-U6icTu7DqLR6Ld5Tmq12WKhULKoJ2OJwfEJX9spNovOVpmDPTd79V9_s73/s640/lenovo-new-logo-2015-100587921-large-1.jpg)
Daha dinamik ve renkli bir logo ile kullanıcıların karşısına çıkan şirket, cihazlarına da yeni çizgiyi yansıtmayı planlıyor. Konu hakkında konuşan şirket CEO'su Yang Yuanqing, tüketicilerin daha yenilikçi ve daha "cool" cihazlara ihtiyaç duyduğunu belirtti. Yuanging, dünyanın değiştiğini söyledi ve cihazların artık daha yetenekli, daha modaya uygun ve daha fazla kişisel olması gerektiğinin altını çizdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder